kylan kommer tillbaka......

Då var vårvärmen över, suck. Hoppas verkligen den kommer tillbaka snart så man kan få behålla lite färg.


Gick upp klockan sex idag när klockan ringde, borde satt den på halv sex så jag hade tid på att göra mig iordning inför praktiken. Jag började klockan sju. Det var mycket lugnt på praktiken idag och jag börjar lära mig mer och mer och snart kan jag ta eget ansvar.

Hade tänkt handla lite gottis för ikväll men fick magknip nån timma innan jag slutade idag så det får vara med godiset.(Detta med magen händer varje gång jag stoppat i mig junkfood). Men smärtan gick över efter ett par alvedon.


Nu väntar disken

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0