En snodd lista som är lång

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- hrm....har jag inte funderat på....men jag har väl en del

Vilken svordom använder du mest?
- jäkla skit

Äger du en iPod?
-Nope

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Under sommaren har den oftast stått på 04.30

Hur många resväskor äger du?
fyra tror jag

Var köper du dina matvaror ifrån?
-ICA konsum

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Nope, jag är ju en linslus!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Shrek på fyran igår 

Har någon av dina vänner barn?
-nope

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Bjuda familjen på en resa........eller ett hus åt mig själv? Beror på hur mycket pengar vi pratar om.......

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo av vuxna när man var yngre kanske.........

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope,

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
-*kollar efter*...ingen.....lyssnar mest på radion.....

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- chokladmjölk!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- nope......

Vad åt du till middag?
- vårrulle och ris

Använder du huvtröjor?
- ja men undviker de helst.......huva är bara i vägen

Kan du vissla?
japp, när jag inte vågar sjunga så visslar jag melodin istället

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- *tänker efter*.......inte vad jag kan komma ihåg,tyvärr.

Vem var den senaste som ringde dig?
- Tina

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Det gör dom säkert!

Tittade du på tecknat när du var liten?
- japp det gjorde jag!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
- Öh......jag brukar inte mäta köpcentrum.....men tror de närmaste är Väla......eller Center Syd...

Hur många syskon har du?
- en lillebror

Vilken film kan du alla replikerna till?
- drömkåken, vackert väder, sällskapsresan.......osv.....många svenska filmer

Äger du några band-t-shirts?
- nope men jag ägde en del för sisådär tio årsedan.....hehe

När flög du senast?
- Oj........vintern 2005 när jag åkte till Turkiet......

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
-haha har inget köksbord.......men snart!.D

Läser du för skojs skull?
- Då och då......om nåt intresserar mig tillräckligt så har jag svårt att slita mig ifrån

Pratar du några andra språk?
- bara svenska.....

Diskar du din egen disk?
- alltid, det finns ingen som kan göra det åt mig, haha

Har du gråtit offentligt?
- Ja och det är jobbigt när det inträffar

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Ja, gärna!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- Ja, tatuering vill jag ha.....ingen piercing men nya hål i öronen eftersom de gamla har växt igen.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Absolut! En riktig gentleman ska det vara!

Kan du kasta macka?
- njae......ibland lyckas jag:P

Har du någonsin varit på Jamaica?
- nope......men är nyfiken på reggaelandet;)

Vem har du med bio?
- vänner.......annars är det pojkvän (om man har någon)

Vem var din favoritlärare?
- ööh........tror inte det....

Vad har du för väder?
- vet inte, persienerna är nedragna just nu men det är nog molnigt.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- Jadå!

Har du en blogg?
- Hehe, ja P

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
- körsång,musikteater,

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- empatisk,omtänksam

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- antingen så är de attraktiva eller så är de inte det. Är de inte attraktiva för mig så är jag inte attraherad, logiskt o enkelt!

Gillar du din boendesituation?
Nä det gör jag inte.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- 8 timmar

Äter du frukost dagligen?
- absolut, då är jag hungrig!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Inte så farligt men jag försöker undvika stress.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
- jag kanske inte pratade men jag "showade" lite inför klasskamraterna.........spciellt under musiktimmarna:P

Vilken är din favoritfrukt?
-gott päron eller gott äpple

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- när jag handlar mat försöker jag inte köpa de som innehåller mest socker men är det godis så är det godis!

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 26.......oj.....är jag så gammal???:P

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
-Ja, konstigt nog är jag det. Jag vill helatiden rätta de som skriver fel.....men det sårar dem kanske.

Tror du på liv på andra planeter?
-Jag tror på allt........det finns massa oförklariga händelser som bevisar att nåt finns

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- busschaufören på stadsbuss 2 idag som trodde att han satt bakom ratten på en racerbil.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Gud är en gudomlig kraft.........och finns överallt....

Vad var det senaste du åt?
- lösgodis......

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Har bara vänner från samma kön som jag umgås med.

Äger du en digitalkamera?
Nä men vill ha!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- Jag skulle uppleva det som en jobbig situation men säger såklart som det är.Aldrig kul att såra någon annas känslor.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
- så ointressant!

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
- Ja, det är klart! Man ska hålla vad man lovar eller så lovar man inget! Utan pålitlighet funkar inte relationen.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
- Oj........jag har en stark känsla..........av någon bok.......men kontsigt att jag inte minns det:S

Tycker du att du är attraktiv?
Ja, det tycker jag, spciellt när jag "klätt upp" mig. Men framförallt när andra gillar mig som den jag är:)

Vad är du allergisk mot?
- misstänker pollen och mögel......

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- Nej

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
- finns många fina namn så det bestämmer jag inte förrän det är dags.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
-"tumble can't be too careful with you company.."

Vad har du på dig?
- svart t-shirt med ett tryck " stor i käften" och ett par pyjamas "snoppy" shorts.....underbyxor under, ett par svarta korta strumpor med röda hjärtan på.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- den jag minns var..............Inrique Inglesias med "ping pong song".......på radion..

Vem tror du kopierar den?
ingen som orkar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0