Har bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig för att äta gottis enbart på helgen och inte mitt i veckan. Om jag blir sugen på sött mitt i veckan så är det frukt som gäller. Regelbunden näringsrik kost så blir magen och resten av kroppen gladare. Jag lär bli piggare också. Sedan är det bara träning som fattas. Jag vill bara vara lagom, inte för smal.Men framförallt vill jag må bra! Vara rädd om min hälsa!



Jag har precis lagt på luren till ett trevligt samtal med en snäll och trevlig själ med nära till skratt hehe. Humorn verkar finnas där, så bra! Får väl se om det blir nåt besök i stlm till hösten;) 
Men jag har inte bråttom..........jag är ändå så upptagen med mitt liv, nu har jag äntligen en egen riktig lägenhet att se framemot. Jag kan äntligen bjuda hem gäster ! Det står skrivet i stjärnorna att kärleken för mig tar fart i vinter, kanske ligger sanning i det? Vem vet?
Jag har ju annars en trevlig själ till på tråden som befinner sig betydligt närmare men men. Det blir som det är meningen att bli.


Nu ska jag koka upp lite ägg, och äta det tror jag.

So long


*Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till, men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig och jag vet du måste tro på mig, de betyder alltid att vi två har varann
Du e min man*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0