hemma igen

Har varit i malmö i helgen och träffat lite kompisar och umgåtts lite med familjen, försökte klämma in allt på samma gång och det funkade men blev lite stressigt. Men funderar på att åka ner nästa helg också eftersom jag har månadskort och kan passa på att åka......eller nej......idag verkade inte månadskortet funka från malmö till landskrona, skumt:( Måste kolla upp det, jäkla skånetrafik, sådant klydd!

Tåget var smockfullt med människor som bar på sina stora resväskor, det var knappt så man fick plats. En ung konduktör gick iväg för att ge lokföraren tecken och när han(konduktören) kom gåendes emot möttes jag av ett varmt leende, han var söt och vänlig, jag log tillbaka....hoppades på att få se honom igen för att fråga en sak men det blev inte så. Jag kom iallafall fram till LA och nu sitter jag här vid datorn och funderar på att sätta mig vid teven för nån film.

Imorgon skola.

Kommentarer
Postat av: tina

bra, flirta på! ;)

2007-08-26 @ 22:59:44
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej gumman! Tackar så himla mycket för växten :) Hoppas den får lev länge :) Det var skoj i går att träffas, om du skulle komma ner något till helgen så kan vi träffas en stund och strössa runt litta på stan om det är väder. Det börjar värkligen bliva höst nu,,blä för det, gillar ej det, vill ha vår hela tiden så man slipper ha tjoka kläder. Men vi hörs av snäckan...Kram kram

2007-08-27 @ 17:46:54
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Anonym

Aaaa....har du också fåt hem ett brev med inbjudan till klassfesten? Det är 10 år sedan vi gick i 9b på Vannhögskolan,,, Skall vi gå eller? Nää klart vi inte skall vem vill träffa de idejoterna...De där bönderna får klara sig utan oss :) De skulle bara blivia så himla avisar på oss för vi lyckades komma från dem alla mobbarna....Ha en underbar kväll...kram kram

2007-08-27 @ 17:52:33
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0