kvavt och kvavt

kvavt, fuktigt och varmt, svårt att tänka, svårt att röra sig och svårt att andas......phu

Jag förstår inte varför jag är så himla trött, jag har precis vilat mig en timme(lite för mycket) för att orka med körövningen ikväll. Verkar som det tar mer på krafterna att plugga än att jobba....eller så är det "efterkänningar*. Brukar ju inte visa sig direkt när man är mitt uppe i det utan det kommer mer efter ett tag. Så antar att det är så men vädret gör det inte bättre.

Jag bör plugga, har en hel del hemuppgifter och sedan måste jag betala räkningar. Studierna tar jag imorgon men räkningarna bör jag ta idag......är nog inte så bra ide att ta med sig räkningarna till malmö, kan bli rörigt. Men jag orkar bara inte!

Hm! Fick reda på idag att csn-bidraget lär vara jätte-stort nu efter sommaren, najs!


*Tacka vet jag den härliga höga september-luften!*


Nä jag hinner inte få lönen innan jag ska betala räkningar så får ta och göra det nu ändå så är det gjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig gumman! Hade en konstig dröm om dig i natt.
Hoppas att allt är bra med dig och att du mår bra! Var det skoj att börja skolan höromdagen? Du skulle ner i Malmö---vasd sägs som att träffas en stund på söndag? Kram på dig

2007-08-24 @ 15:17:57
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Mysan

Här är det med kvavt! Ha en bra helg! Kram

2007-08-24 @ 18:40:51
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0