Min drömlya!

Ojoj, jag är så trött att jag knappt kan stå på benen. Jag funderade idag över min extrema trötthet och kom fram till att det berodde på vädret och lite egen skuld. Men nu är jag tröttare än jag var igår. Det blev en lång dag igår me jobb, läkar besök, apoteksbesök och sedan visning därefter på en lägenhet som jag gillade förut köket. Där fanns ingen ugn , bara 2 spisplattor och ingen frys, ett minikylskåp som man har i en liten stuga....lika stor kyl som mina  exsvärföräldrar har i sin stuga (?!) . Men om kommunen kan ordna en ugn så tar jag lägenheten. Lägenheten var på hela 51 kvm och det var en etta! En mysig och spännande planering på lägenheten, det som är nackdelen är då köksdelen, köket var stort och där fanns utrymme för ett kylskåp och frys och ugn, förstår inte varför lägenheten inte har det då.Det tillhör ju standard. Men idag har jag varit och tittat på en annan och denna var "DET"....denna lägenhet vill jag ha, this is the one for me...the right one......Två stycken har varit och tittat på denna lägenhet, jag och en man(vars hustru nyligen gått bort, vad ska han med en sådan etta till?) Denna lägenhet var perfekt för en singeltjej! Nu kommer detta låta hemskt, förlåt mig men varför ska alla pensionärer beslag ta alla lägenheter, det  blir ju inga kvar till oss ungdomar??? Jo jag vet, han kanske behöver en mindre lägenhet. Men denna lägenhet har inget sovrum och det finns inte en enda vårdtagre som bor själv som har en lägenhet utan sovrum!
Jag vill..........snälla.....låt mig få denna........jag behöver denna...........jag behöver denna....Den är som gjord för mig.....den har redan välkomnat mig.


Fasen också! Den där jäkla sporten........jag mår illa!125502-22

Kommentarer
Postat av: Fia

Håller tummarna vännen att du får den lägenheten!Blev inte att jag loggade in på msn idag, en del att göra och hinna med nu i och med tentan och så får vi besök på lördag. Hoppas vi hörs snart!(När allt drar igång som vanligt igen kan vi nog prata mer på msn, som vi brukar:) ) Kramar

2007-08-08 @ 18:41:17
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: jennie

låter toppen! hoppas du får lägenheten!

2007-08-08 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0