Mr right dyker..........upp när du minst anar........SUCK!


Hu vad trött jag är idag! Det är lite rörigt i min skalle just nu också, kanske har sina förklaringar.

Undrar hur gammal Anna Sahlin är, hon har ju blivit mamma.Har för mig att hon är i 30-årsåldern. Själv vet jag inte när jag blir mamma, känns väldigt avlägset på den fronten. Jag kanske först får skaffa mig en man så det lär dröja innan jag skaffar unge. Har inte ens tid för en man.......även om längtan finns där. Men längta ska man ju inte göra för då händer det aldrig. Det brukar vara så att, det man letar efter hitar man aldrig. Livet handlar om att vara oförberedd på händelser, detta har jag nämt tidigare i min blogg. Linda Bengtzing hatar att vara ensam och längtar efter en man, kanske därför hon inte funnit någon? Hon är för upptagen med att hata att vara ensam. Vad vet jag?
Jag kan bara utgår ifrån mig själv, jag saknar tiden med pojkvän..........och just nu känner jag mig så jäkla frustrerad för det verkar som det aldrig har varit svårare att hitta någon!!!! Jag letade jag förut med.......men kanske inte just den gången då det nappade. För då satt jag där med "metspöet" i handen och brydde mig inte längre om de fula fiskarna men så tillslut när jag inte brydde mig längre så kom där en fisk som nappade.
Men den fisken........var inte som jag trodde.
Jag trodde jag hittat rätt och aldrig behövde vara ensam längre och leta men "livet" hade andra planer för mig. Så nu sitter jag här med möjligheter för framtida utsikter samtidigt som jag är fast i "vad jag trodde skulle bli" . Den där känslan att veta att den där underbara människan som bara älskar dig finns......Känslan att vakna sidan om sin älskade hälft............äh jag vet inget om det. Känner mig bara så frustrerad just nu........vet varken ut eller in.......Har inte haft närhet med nån kille sedan snart ett år tillbaka......suck.......känner mig för fasen som en..........vandrande pinne? Känns som jag går omkring med en stenmur omkring mig som sätter stopp för någon som vill knacka på.
Jag borde tänka så här, livet är mer än ett förhållande, men egentligen inte......visst , man har sin familj och sina vänner men man vill inte vara ensam resten av sitt liv. Man vill ju tillhöra någons hjärta ju!!!
"Det sker när man minst anar det. bla bla..suck.......så trött på att höra dessa ord......för när lär man minst ana det? Inte på några år iallafall.....jag har ju tanken konstant i skallen! 

Nåja......jag har ett nytt boende att se framemot och nya musikupplevelser! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0