nedräkningen har börjat...


Man är helt slut efter en heldag i hemstjänsten, verkligen påfrestande att jobba med människor men också väldigt kul. Idag är det näst sista dagen, vissa vårdtagare tycker det är tråkigt att jag måste sluta imorgon.Det värmer att höra att man gör en god gärning för andra. Idag satte min utbildning mig på prov angående "skitsaker mer behöver jag inte gå in på ifall ni som läser detta äter.

Min flyttdag börjar närma sig.......denna månad kommer att gå fort, ska bli så underbart att få ett boende att vara stolt över och älska och ta hand om. Mitt eget......som bara tillhör mig:) Jag är så glad så glad så glad!!!!:D Men undertiden som jag väntar på detta underbara ögonblick händer roliga saker i tex kören.....vi ska på studiehelg(övernattningshelg och planera vår kommande konsert som ni mina nära och kära är välkomna att få uppleva. Det kostar lite men det är det nog värt. Återkommer med mer info när det börjar närma sig men ändå är lång tid kvar så ni har god tid att bestämma er).


En dag kvar imorgon...........hoppas jag slipper larm då..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0