Ny visning

Äntligen har jag en cykel igen att ta mig fram med. Imorgon ska jag på min andra visning av lägenhet, tror jag hittar dit , har ju en karta.  Jag har inga höga förväntningar av denna så jag tar det som det kommer.

Men imorgon bär det av med cykel och lätt kommer det gå hehe...till bussen!

Nu ska jag äta igen...eftersom jag brände maten lite förut och jag vägrar att äta bränd mat. Det blir grillad korv med färdigköpt potatissallad ihoprört med äppelbitar och gurkbitar. Det gör salladen godare! Så detta är ett tips!

På fredag ska jag ta en runda ner till stranden om jag inte har nåt som väntar i malmö.


Så.....dags för lite middag och sedan svalkande glass med smak av winernougat yummi!

Kommentarer
Postat av: jennie

lycka till, hoppas den här lägenheten är bättre!

2007-08-06 @ 18:47:48
Postat av: jennie

vilken fin bild du har förresten!

2007-08-06 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0