Se upp för dörrarna!:P


Hyrde filmen "se upp för dårarna" tillsammans med familjen ikväll. En mycket bra och sevärd film tycker jag! Tidigare ikväll var jag ute och åt plankstek med familjen, mysigt! Mamma och pappa valde fondue medan jag och min bror valde plankstek. Pappa höll på att skapa ett vulkanutbrott med sina fläskköttsbitar när han doppade dem i fondueskålen då det bubblade pga värmen så det skvätte, hihi.


Fick ett mejl idag från lundapågen , ett av de längsta mejl jag läst men det är bara kul! Gillar hans mejl, de är så innhehållsrika och psykologiskt djupa vilket jag gillar:) 


Nu hör man snarkningar och det är nog dags att själv gå och lägga sig........för att sova så att man är utvilad imorgon när man ska träffa Jenny!


Godnatt****

Kommentarer
Postat av: jennie

ja visst är den filmen underbar?!

2007-08-25 @ 18:30:53
Postat av: Fia

Hej vännen!Låter som ni hade de trevligt!Jag tror min tenta gick bra, men vi får se när den är rättad. Så skönt att få va lite ledig nu:) Hoppas vi hörs snart!Kram

2007-08-26 @ 10:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0