trött idag....

Såg på tv4nyheterna imorse när de visade väderleksrapporten och sa att det skulle komma in en kallfront. Jag säger "äntligen". Jag trivs när det är lite mer svalare och torrare luft än fuktig. Och jag tror att många håller med mig om att torr luft är bättre. Att få slippa den klibbiga känslan på kroppen.

Jag är trött idag efter en rörig dag. Jag bytte schema med en annan eftersom hon skulle duscha en av mina vårdtagare så tog hon hela rundan istället. Det blev lite snurrigt men det löste sig. Så skönt att detta är min sista vecka på sommarjobbet. Idag började skolan men jag får vänta till nästa vecka.


Kände av sötsuget idag efter jobbet men står emot. Istället äter jag riktig mat.


Nu får jag ta hand om disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0