Fredagkväll....


Jag orkar egentligen inte skriva nåt nu men förut när jag ville skriva så fungerade inte bloggen så därför får jag skriva nu.

Jag försov mig idag, det var så mörkt ute när klockan ringde att jag somnade om och när jag vaknade hade klockan blivit 2 minuter innan bussen gick, ingen chans att jag skulle hinna. Bestämde mig för att ta tåget istället och såklart är tåget försenat bara för att jag har bråttom. Men jag kom fram tillslut ändå och kunde sätta igång med min runda till vårdtagarna. Det gick bra på jobbet idag.

Jag provade hamburgare med texmexkrydda som  en vän hade tipsat:) Jag hamburgarkött med hamburgarebröd och grönsaker, det var riktigt gott!

Jag trivs inte i min svinstia till lägenhet, har undvikit att städat för alla spindlar, kan ju lika bra vänta. Men jag vill bara fräscha upp denna lägenhet och få bort alla äckliga spindlar och spimdelnät men hur ska det gå när jag ....åskar det ute?......oj får snabbt avsluta detta blogginlägg då...........inte klarar av att döda dem pga mitt samvete. Då får jag ju ha de där rackarna kvar. Men jag ska röja undan här imorgon iallafall för jag trivs inte i röra!

Det ska bli roligt imorgon på festivalen, får se om jag får till några flirtar hihi.......om jag är lika duktig som Tina hehe....borde lära mig lite av henne om jag ska lyckas:)


*köpte en skvallertidning idag*  Förstår inte hur Victoria Beckham trivs i sin pinsmala anorektiska kropp......och jobbar för att förbli sådant "skelett". Men hon har väl en fel bild av sin kropp och lite psykologiska problem.......verkar det som.

Nu orkar jag inte skriva mer...........

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: tina

hehe, jag ska lära dig allt jag kan! ;)

2007-07-27 @ 23:34:58
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Ija

Hehe det låter bra, tacksam!;)

2007-07-27 @ 23:41:08
Postat av: Nova

Kram

2007-07-28 @ 00:00:39
URL: http://nova74.blogg.se
Postat av: jennie

haha, ja du får gå i Tinas skola :) ses imorron!

2007-07-28 @ 01:37:38
Postat av: Fia

Hej vännen! Hoppas du får det kul idag!Jag har inte varit så mycket på msn denna veckan, vill få ordning i lägenheten först, börjar ta sig! Men vi hörs kanske i veckan iallafall, hoppas!:)Kramar

2007-07-28 @ 13:00:29
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0