*hoppas*

Ska snart lägga mig men kände för att skriva av mig lite i bloggen innan jag gör det.


Ville stanna kvar och umgås me mina föräldrar i malmö idag men var tvungen att åka hem. Denna känslan kan nog bero på att vi inte hunnit ses så mycket i helgen pga att de var bortbjudna till några vänner. Så nästan hela lördagen gick bort, besöker ju inte dem så ofta. Pratar inte alldeles för mycket i telefon med dem heller. Men hoppas vi får ny chans någon helg framöver. Denna helgen som kommer hoppas jag att det händer nåt.

Åh, jag hoppas att jag får lägenheten, den verkar perfekt för mig. Lugnt och trivsamt område med en massa pensionärer som för hoppningsvis inte för nåt oväsen. Men lägenheten ligger på högsta plan så jag kommer inte störas. Hoppas jag får den!  Jag behöver ett lugnt område.
Funderar på att köpa en dagbok där jag kan skriva av mina djupaste tankar för det är jag medveten om att man inte kan göra här. Eftersom detta är en sida som är öppen för allmänheten.

Nu ska jag käka lite fil och musli och sedan sova......

*håller tummarna imorgon*hoppas*


Sov gott^*****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0