Lite uppdatering

Så var det ny vecka igen och nya friska tag eller ska man säga nya trötta tag? Det är inte så farligt som det verkar vara. Jag är bara så himla trött när jag kommer hem från jobbet. Det är tidiga morgnar och långa dagar eftersom jag har en bit att åka och måste anpassa mig efter busstiderna så de parerar med varandra.

I lördags var jag på karnevalen med Tina. Mötte upp henne på stationen sedan åkte vi buss in till stan. Vi promenerade bland stånden och åt munkar. Satte oss på en pizzarestaurang och åt sallad, det var så varmt så man orkade inte äta så mycket men jag var nog ganska sugen på pizza men tänkte efter hur min mage reagerade efteråt. Men jag hade kul och är ganska säker på att hon tyckte detsamma:)

På söndagen jobbade jag. Hade drömt natten till söndagen att jag jobbade på min förra praktikplats och tro det eller ej men dröm blev till verklighet.Har jag telepatiskförmåga?  På förmiddagen helt oväntat ringde min mobil och det var från jouren och undrade om jag kunde hoppa in mellan kvart över o tolv till kvart i nio och jobba för att de hade kris med personal. Jag hade ju inget för mig, mer än att jag höll på att tvätta och skulle iväg och handla. Men tvätten kunde torka till kvällen(om ingen annan skulle tvätta) och handla kunde jag göra nästa dag. Så jag jobbade.

På måndag skulle jag jobba igen(där jag jobbar nu., ättekulla hemvåtrd). Jag var dock lite trött och hade dundrande huvudvärk men det gick bra ändå, nästan. Idag var jag lite snurrig men får man skylla på den tunga luften? Hoppas de åskar inatt så vi blir av med den kvava luften.

Nu har jag inget mer o tillägga för idag, börjar snart bli dags att logga ut med. Tycker ej om att sitta vid datorn så nu ska jag titta på teve istället, där behöver man inte anstänga sig så mycket.
Hehe...från den ena burken till den andra....och med godispåsen i handen:P


So long......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0