åska behövs verkligen

Sitter här och äter en snickersglass som jag var tvungen att köpa för att svalka mig med i denna värmen. Idag har det varit riktigt kvavt och jag tror åskan hänger i luften eftersom jag har skallevärk.

Det blev ingen solning idag som jag hade hoppats på för att jag brände mig för mycket igår. Jag tog istället en runda i stan och köpte ett par shorts från Vero Moda som jag velat ha. Det blev ett par korta i grön färg, mycket snygga.
Sedan var jag iväg och handlade ännu mer solkräm på billiga Ö&B.
Så jag har cyklat en del rundor idag och ändå varit ute i solen på ett annat sätt. Det står i tidningen att det ska bli sämre väder emot helgen, då jag är ledig. Därför ville jag passa på att sola så mkt det går nu men det blev inte så.

Imorgon ringer klockan i ottan då man börjar redan klocken 07.00 att jobba och jag har en bit att resa till jobbet men det ska gå bra även om jag är lite nervös. Det ska bli spännande med jobbet.


N har jag inget mer och tillägga mer än att jag blir inne resten av dagen för mitt huvud känns alldeles för tungt dessutom är det svalare inomhus, iallafall hos mig eftersom jag har solen på norrsidan.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0