En härlig lördag!


Var iväg och träffade min goa väninna igår och det var trevligt som vanligt! Haha vi är två nötter. Vi hade bestämt möte vid H&M på gustav och jag var lite sen pga att bussen inte håller schematiderna. Min väninna skickade ett sms om att hon gick på toa inne på H&M och där började missförståendet haha. Jag igenom H&M och kom in på hansa för jag trodde hon var på hansas toa men det visade sig att hon var på H&Ms toa men jag kunde inte memorera att de har en toa där. Det slutade med att vi stod med våra mobiler på vars ett ställe.......det går ju bara inte att gå vilse där när man dessutom kan stället men vi två nötter gör såklart det. Men vi fann varandra tillsut men det måste ha varit en rolig syn när vi stod där med en mobil i handen och pratade högt...."vaaa vart är du då? Vaaa jag är här....vaaa???....." hehe....Men det bjuder vi på. Vi har alltid kul och fnittrar ofta, det är så viktigt att skratta. Jag älskar att skratta! Jag säger som min kusin vitamin säger " Killen MÅSTE ha samma sjuka humor som våran släkt haha annars passra han inte in" :D Åh jag ser verkligen framemot att visa upp Divertimentos nyårkonsert för hela min släkt.....alla mina vänner är också välkommna, de MÅSTE bara komma annars missar de något stort, jag lovar er det!   Jag lääängtar så.....åh jag hoppas bara att jag kan fixa studierna samtidigt, för denna nyårskonserten/revyn tar upp all tid från ens privatliv, man får offra arbetdagar för detta jobb. Jag ska jag ska!!!!!!!


På nationaldagen, på ondsdag i slottsparken i landskorna håller vi konsert......och bjuder på tre sånger:

You raise me up (solist Cecilia Bonde)

Ut i vår hage

Sverige Sverige (en pampig sång som Jussi Björling ä känd för)

Detta ser jag framemot.

Till helgen blir det biobesök med en "kompis?"


Veckan efter börjar allvaret............det är mycket man ska hinna med på den veckan.....gå bredvid, bli deleread till medicinhantering. Mycket resande framförallt. Men det ska gå. Det blir en lärorik sommar, jag ser framemot att träffa dessa nya människor.


Idag är det söndag.............slappdag, vilodag.......får se vad som händer......blir nog en söndagspromenad.....


Ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0