Håll dig inne på natten?!

Det är inget säkert samhälle längre......detta har pågått länge men blivit värre.....

Inatt inträffade tre olyckor varav en i varje stad i södra skåne......Lund , Malmö och tom lilla Höganäs, där jag bott en gång. Dessa olyckor inträffade på natten så det är nog bäst att hålla sig inne på natten. Glöm att du kan leva som du vill på alla tider utanför hemmet , då lever du farligt! Detta låter sjukt och det är sjukt! Varje gång jag åker bort till någon så måste jag vara säker att jag tar mig hem under säkra förhållanden. Folk får kalla mig räddhare och löjlig men jag är mer rädd om mig själv än vad andra ska tycka !
Visst kan detta hända på ljusa dagen med men större risk på natten..........men det kan finnas idoter som få för sig att kör på en folksamling på ljusa dagen med........det hände ju för inte så längesedan i centrala stockholm. Nu inträffade en liknande olycka (denna gång på natten) i lilla( ! ) Höganäs! Man går inte säker nånstans!

Visst ska man kunna få leva men till anpanssning för att undvika att råka ut för "otrevligheter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0