hemska grannar!

Regnet bara öser ner utanför. Jag har funderar på klädval ikväll....blir inte lätt. Alltid lika svårt att veta vad man ska ha på sig. Så himla tråkigt väder. kanske skiner upp ikväll, man kan ju alltid hoppas.

Kvart över två inatt vaknar jag av att jag fryser lite och  lägger filten över mitt  påslakan. När jag sedan lutar mig tillbaka för att somna om så hörs dunrande oväsen av hög musik, de lät som de kom utifrån, från en bil.Men jag hörde ingen motor som var igång så jag kollar först på klockan, den visar kvart över två och sedan öppnar jag dörren ut till trappan för att höra om ljudet kommer ifrån några grannar. Ljudet kom ifrån ett par grannar som jag ringt på tidigare för att be dem sänka volymen på stereon. Den gången dröjde det innan de öppnade men efter några ihållande ringsignaler så gav de upp till slut och öppnade dörren(jäkla idioter).
Igår eller innat, imorse öppnade de inte, jag vet inte hur många gånger jag ringde på deras dörr, men de öppnade inte, får man verkligen bete sig så???Efter en stund gav jag upp och gick ner till mig själv för att försöka komma till ro men den ihållande basen störde min sömn så jag gick tillbaka. Denna gång ringde jag ilsket på, jag visste att de hörde mig men de bara ignorerade mig så jag ringde , ringde, ringde ringde osv. Men istället höjer de volymen (! ) Det är för jäkligt att hålla på så här!!!!! Halv fyra går en annan granne upp och knackar på deras(idioterna) dörr och då öppnar de (?!)  Han fick dom att stänga av radion. Vilka ****** psykfall!!!! Fortsätter de så kommer jag anmäla dem........Skönt att fler blev störda iallafall.
Det var en lördag men det finns gränser, vissa gränser, kan man inte ta hänsyn till sina grannar så kan man flytta till hus isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0