Kalle Anka spelar golf

125502-22

AAAaaaaahhhhh!!!!!!!!!!!! Hehe det skulle man kunna sätta till bilden. Faktum är att jag bara grimatiserade utan ljud, jag hade tråkigt en dag och då satt jag och lekte lite med mobilen genom att ta lite knäppa bilder. Det brukar jag göra i brist på annat.

Nu är jag hemma igen från malmö. Imorgon blir det städning.......eller jag får se hur jag mår. Idag mår jag inte så bra, har skallevärk och orkeslös i kroppen.

Vad skulle jag egentligen skriva om?

Jo jag vill be er läsare att göra en grej om ni vill ha lite kul.........det beror på vilken humor ni har....
Men jag hänvisar er till........www.youtube.com.........och sedan söker ni på kalle anka.......och då får ni fram kalle anka spelar golf bland annat. Klicka där så lovar jag att ni får er ett gott skratt hehe......ni som har samma sjuka humor som mig haha.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0