omplanering för dagen

För det första var det bestämt att jag skulle gå på bio med en kille som jag thaft lite kontakt med ett tag men igår träffades vi och kom fram till att vi inte kan bli mer än vänner pga olika värderingar. Verkligen OLIKA värderingar. Så nu vet man det.

Hade en annan på g som jag också haft kontakt med och bestämde för att träffa honom istället. Inte tänker jag sitta hemma o ha tråkigt för att en drar sig ur.  Jo det var bestämt då från igår att vi skulle ses idag. Jag gick upp tidigt för att hinna med tvätten innan träffen.Men när jag började undra vart han höll hus för tiden började bli mycket så fick jag ett sms av honom där det stod att han inte mådde bra. Fine tänkte jag, solen sken, nä jag tar min cykel och trampar ut till stranden och det gjorde jag. När jag hittat min solplats på en brygga i vattnet så får jag sms av honom(han som jag skulle träffa idag) . Han skriver då att han mår bättre och känner sig piggare. Visst jag solade en timme...med en kvart på varje sida , hehe jag vill ha jämn bränna:P  Vi bestämde för att träffas. När jag kom hem sa jag tiden och platsen men då ändrade han sig och var inte så säker på att träffas(hjälp, tänkte jag, kan man vara med velig?)  Så jag tog en dusch sedangick jag till affären och handlade lite och nu sitter jag här skriver lite av mig.
Imorgon ska jag cykla tidigare så man får mer färg, hehe. Man får passa på nu, sedan börjar jobbet.

Jag förstår mig inte på det där med att hitta någon partner som passar dig på alla plan. Antingen så är de FÖR mycket av det sexuella eller så är de för LITE  av det. Finns där någon som är mitt emellan, som jag?

Jag kan aldrig tänka mig en kristen kille, som har dessa fanatiska värderingarna som står i deras tro....
Jag kan inte tänka mig en kille som anser att sex är det viktigaste!

Finns där nån kille som.......delar samma som mig..........ser sex som en krydda i förhållandet, sex är kärlek mellan två människor.Och inte något som är det allra viktigaste.


Och vad är det med vuxna människor idag, de verkar ju mer omogna än förr. Det finns män över 30 år som anser sex som det viktigaste, sådant är lite omoget. Jag menar........När min pappa var 33 år så var jag 9 år. Man kan ju inte leka av sig hela livet? När är man mogen för att veta sitt eget bästa och ta ansvar för sina handlingar idag? 
Det handlar inte om att bara försörja sig själv och ha ett eget arbete, det där emotionella behöver inte finnas där trots "vuxenåldern".  

Är man tvungen att ragga på 40-åring för att få kontakt med en emotionell mogen man/kille???? Uäää nä tror inte det!


Jag bara undrar........... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0