Positiva egenskaper



Halloj! Idag hade jag tänkt skriva ner lite positiva ord om mig själv. Visst får man självförtroende när man har en pojkvän, en pojkvän som säger underbara saker till en får en att växa. Men man ska inte skaffa en pojkvän bara för att få självförtroende. Då är man illa ute, därför ska jag gölra något nu som kanske är ganska ovanligt i detta samhälle. Att skriva positiva saker om sig själv.


Hehe, låt oss börja med utseendet, det är ofta det som jag får komplimanger för.

Utsidan:

- fina ögon, mycket vackert leende, hela ansiktet är uttrycksfullt, fylliga och fina läppar.
- långa och snygga ben, en nätt liten rumpa, magen har en snygg form, den kan lätt bli tränad, Snygg rygg o snygga axlar och armar som går i rätt portionella med benen och resten av kroppen. Fötterna är nätta och passar till kroppens storlek. Händerna är nätta, smala fingrar. 
Jag är tacksam för mina färger i ansiktet, mellerade ögon och det ljusbruna/bruna håret gör att min hy inte ser för blek ut. På sommaren får jag brun hy vilket gör att jag inte alls behöver nån make up då.

Insidan:

Smart, ärlig, omtänksam, glad, bjuder andra på skratt genom min härliga personlighet. Har en hel del talanger som dansa,sjunga(sjunger bra, har jobbat för det) och rita har jag lite gener i men ritar inte så mycket längre. Men ibland när man får uppleva en vacker bild av naturen så kommer man alltid tänka på målandet.
Jag är en kämpe som inte ger upp i det första taget "man kan om man vill"  Jag är ambitiös och vill alltid göra mitt bästa.
Jag är målmedveten och ingen kan komma ivägen när jag väl bestämt mig!
Ett öga för detaljer har jag, och en känsla för att känna sympati med andra.....förståelse för andra. Stor kunskap i det emotionella, klok och begåvad.
Medveten om mina brister.
Ordningsam.Envis.


Jag duger !

Det gör du med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är go din filur :) Får träffas snart.Du skulle ner om malmö över helgen? Vad sägs som att ta en fika på lörda innan jag skall till min svärmor som fyller 50 år eller på söndag? Kan höras av under veckans gång ... Kram på dig

2007-06-18 @ 22:47:53
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0