Sitter med ett frågetecken.....

Jag har precis sett en film, Dejavu, den var spännande men väldigt snurrig emellanåt. Men det var väl en sådan frågeteckenfilm. För vi alla satt som ett frågetcken efter filmen. Huvudpersonen dog men samtidigt klarade han sig i en annan tid. Ja, som sagt den var lite överdriven emellanåt. Men den var bra ändå.


*ler* Vad kul det ska bli att träffa denna person, *längtar*  Men samtidigt , man tar det som det kommer. Hans röst påminner om någon.......någon bekant......hans sätt att prata.  Äsch, känner mig irriterad nu men jag är trött.

På måndag är det allvar med jobbet.........usch...hur ska detta gå?   Jag vet inte vad jag ska om det just nu så jag bör ta göra mig iordning för läggdags för nu är medicinen ur kroppen så det är lika bra att säga tack till denna dag.
Usch....jag fick nyligen en obehaglig tanke.....tänk om jag inte skulle vakna imorgon, utan mitt är slut imorgon? Man vet aldrig. Fick höra att en kvinna upplevt att hennes make inte vaknade en morgon då han skulle vakna. Hade somnat in och fått en hjärtinfarkt......hemskt*
Ni som lever tillsammans........somna aldrig ovänner!


Nu ska jag stänga ner......är så trött......

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig gumman! Det var trevligt att träffa dig i lördes ;) Har bara så ont i ballarna efter våran cykel tur, är inte licka trimmade som dig som cyklar varje dag, men för i tiden var det ända vi gjorde cyklade runt hela trelle & skoj hade vi & många finna minen ;)
Synd att vi inte han med glassen hemma hos mig. I går kvälls blev det inhandlat en vatten melonas från coop 58 jäkla kroner, trode inte att det var så dyrt, skall göra min fina desert i dag med fryssa in litta bitar ;)mumsigt. Till helgen får vi nycklarna till våran nya lya ;) LÄNGTAR... Vi hörs av under veckans gång. Ta hand om dig .... kram kram

2007-06-25 @ 07:58:03
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Fia

Hoppas det går bra att jobba idag vännen!Tänker på dig!Hoppas vi hörs senare!Kramar!!

2007-06-25 @ 11:24:54
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0