måndag!

Vilka konstiga drömmar man har ibland speciellt när de påverkas av nojjor.


Imorse var jag tillbaka på maskinvikterna och det kändes så gott att äntligen få träna musklerna igen.
Största delen av dagen har jag suttit med skolböckerna. Först arbetade jag med neurotiska störningar och sedan nervsystemets sjukdomar. Det är intressant att läsa om kroppens funktion och dess sjukdomar. Psykiatri är svårt men intressant!

Känner nu att jag behöver ta en paus från pluggandet så då sätter jag mig här, i brist på annat:P Men jag håller på att laga mat.

Nu ska jag fortsätta med maten.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dator är ett bra sällskap.

2007-03-22 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0