funderingar

Usch, det känns verkligen inte som det åskat tillräckligt trots den långa tiden på småtimmarna då ett åskoväder drog över skåne. Jag vaknade till av en blixt och en til, en till och ännu en tills det blixtrade nonstop.Tur att man låg i sin säng och sov.

Vad är det med dessa killar som ringer och frågar om alla dessa erbjuanden för abonnemang och telefon osv...? Är jag så rolig när jag pratar med dem, alla verkar ha kul åt mina lustiga kommentarer, nåja det är väl bra att man kan bjuda dem på lite skratt. Ett gott skratt förlänger livet.


Det är fortfarande väldigt varmt och kvavt trots åskan som sagt. Det var så varmt att det inte gick och ligga och sola för länge så det blev bara en halvtimme för mig men det räcker nu på våren då solen är mycket skarp för den europeiska huden. Hoppas på mindre värme imorgon, känenr mig så blev att jag bara måste ha färg för det lär inte bli tid att sola i sommar då man ska jobba häcken av sig.

Jag håller på att läsa om medicinhantering till degeringen och det är så mycket att läsa, så svårt att få det att fastna. Jag har extra svårt med läsning, jag lär mig bäst när jag får se hur i praktiken.....än att läsa och försöka förstå utan att man sett hur det kan vara. Jag försöker iallafall!

Jag är tacksam för jobbet och kören! Två saker som jag lever för just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0