Helt otroligt!

Ojoj.........jag lärde mig mycket av kvällen igår. Hur kan en människa veta så mycket om någon bara genom att läsa av? Han träffade spiken direkt!


Var på födelsedags/utflyttningsfest igår hos min väninna och hennes sambo. Det var en trevlig fest och trevligt folk som alltid.
Presenten blev bra, tack och lov. Det är svårt att veta vad man ska ge men det löste sig. Det var ju ytflyttningsfest på samma gång som födelsedagsfest eftersom de flyttar snart till större lägenhet, ska bli så spännande att se sedan.

Jag hamnade på balkongen med två av värdparets närmsta vänner, vi snackade en hel del. Det var lite trögt i början med socialkontakt men det släppte efter några timmar, då man blivit varm i kläderna UTAN något hjälpmedel(dvs sprit)

Senare emot kvällen när folk började tacka för sig och ge sig av, vissa skulle fortsätta festandet på nattklubbar och andra skulle hem till sängen och sussa) fick jag chans att prata med denna person som har en känsla av att kunna läsa av människor han träffar. Han har läst av mig och allt stämmer och han har aldrig haft med avläsningen. Vi pratade om mig och människor jag träffat som han också träffat........han träffade spiken direkt om det han berättade. Och jag kan säga att jag fick egentligen samma känsla om denna person vi pratade om när jag för första gången fick kontakt. Nu har jag lärt mig att lita på min intution.
Men det kändes bra att prata med denna person igår.....det gav mig aha-upplevelser. Jag är tacksam för informationen jag fick och vägledningarna. Jag är tacksam för den intressanta och hjälpsamma disskussion på kvällen tillsammans med de personer som var kvar på festen. 
En person sa en gång, lita på hjärnan, inte bara dina känslor.Det stämmer ju! Lyssnar man för mycket på sina känslor blir det bara blaha av allting.....känslorna styrs av handlingen......eller tvärtom. Och hjärnan är ju ditt medvetna......har du ingen kontakt med ditt medvetna blir det svårt att få kontakt med dig själv och då blir du vilse.
Jag är tacksam för alla råd jag fick av er människor som var kvar igårkväll innan jag gick hem.

Tack till min väninna som ordnade en trevlig kväll!





 Jag och min väninna ( vi kommer åldras tillsammans, friends forever!)


Kommentarer
Postat av: Nova

Livet är en balans mellan hjärta och hjärna. Kram

2007-05-20 @ 11:35:58
Postat av: Ija

Nova: Sant, man behöver båda men ibland vill hjärtat dra extra hårt och känslorna är det starkaste, därför blir man tvungen att lyssna på förståndet.Kram

2007-05-20 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0