Rensat!


Såja, nu har jag rensat och det känns bra. Bort alla jobbiga känslor., den frukstansvärda berg och dalbanan som pågick under ett bra tag tills jag tillslut tog steget ut och vågade släppa taget. Detta steget borde jag tagit för länge sedan men bättre sent än aldrig, nu är det gjort. Tiden är bara ett minne blott. Det finns en för alla men det är beroende på NÄR man möts.


Den 12 börjar allvaret, då kommer in enrgi att gå åt. Jag är ledig från allting just nu vilket känns lite jobbigt, jag blir rastlös över att inte ha nåt att göra. Men undertiden får jag väl passa på att göra andra saker som kan komma nyttiga till hands.



Imorgon ska jag göra en massa saker. Det är lustigt, antingen allt eller inget, så fungerar visst livet. Antingen så får man allt eller inget alls. Lika bra att börja vänja sig. Livet har börjat!


Nu ska jag äta lite lagad mat......pastaröra och pasta(inte ofta man nuförtiden tar sig tid o laga mat till sig själv)


Det var allt......

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är duktig som kämpar på vännen!Är bara på internet en snabbis nu så jag loggar inte in på msn. Vi får höras!Kramar!!

2007-05-30 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0