Solig dag med fotografering

Det är så härligt med sol och sommarvärme, det är precis sådant väder som det varit idag.

Min väninna hämtade upp mig i eftermiddags och så bar det iväg till Bo01 i det härliga vädret. På bo01 blev det lite fotografering på denna spännande plats. Det är så vackert med havet som omger de stora stenarna, bryggorna och asfalten. Då kunde man inte låta bli att fotografera;) Det blev några fina bilder tagna med min mobil som jag lagt upp i min bilddagbok. Jag har funnit ett intresse i fotografering, tycker det är skitkul. Än så länge får det bli med min mobil, men den tar helt okeybilder. Men jag ska spara till en digitalkamera tiden framöver.

Tack J för en härlig dag tillsammans med dig som alltid!:)

Tacksam för att jag har mina vänner. De må vara få men de är äkta! Hellre få och riktiga än flera ytliga!

Usch.......denna vecka händer myket på samma gång. På fredag kommer pengarna samtidigt är det slokavslutning och räkningarna ska betalas.På lördag ska jag träffa den nya kontakten. På torsdag ska jag åter få träffa de härliga körvännerna och sjunga tillsammans. Vi ska nog öva inför kommande konserten den 6 Juni.
På torsdag ska jag också på möte med kontakten om sommarjobb. Så det känns lite.....osäkert just nu med saker och ting. Jag har knappt någon kontakt med mina klasskamrater längre, aja det ordnar sig. Jag hittar nya kontakter.

Nu är klockan mycket och jag borde ta och slagga.............hjälp får nog handla imorgon, tror att mina kläder har kommit från ellos......och sedan får jag ta och köpa nån tackpresent till min handledare. Uh, får nog skriva ner allting på ett papper för att inte missa nåt.

Jag är nöjd med dagen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Fia

Fotografering är kul:) En av mina hobbys me, fast nu har jag inte fotat på länge...kanske hörs senare! Kram!

2007-05-22 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0