Usch!

Slog ihjäl ännu en spindel i förmiddags, min lägenhet vimlar av spindalar. Jag har ju ett annat val än att ta dö på dem. Jag kan ju ta ett glas och sätta över spindeln och sedan tar jag ett papper o håller för glaset så inte spindeln trillar ut och sedan går jag ner i trädgåren och släpper ut den? Men jag är för feg, isch borde komma över min spindelfobi istället.

Nu till något annat som också är usch, som är värre för det handlar om dejting. Jag vet inget, jag kan inte säga till en människa att jag är intresserad av honom när jag bara växlat lite ord i mejl:S Jag vill inte såra , så jobbigt att vissa killar måste blir så förälskad av mig. Nä tagga ner hörre ni!  Det krävs mycket för ett förhållande, jag tror på vänskap och att lära känna varandra och ta det för vad det är. Men nu har jag nog gjort killen förvirrad. Usvch....tur jag ska prata med J idag, hon brukar förstå mig:)
Jag vet bara vad jag vill, jag letar inte efter en kille som kan bli min pojkvän utan det sker när det sker och jag är inte intresserad av ett krävande förhållande igen.

Suck...........

Nu behöver jag skriva av mig i glädje istället: Tjoho vad skoj det ska bli med vårkonserterna, finns en låt som jag inte lärt mig än men den verkar lätt att lära sig så det kommer med.
Har precis strukit min skjorta inför konserten och provat mina svara finbyxor som jag köpte för två årsedan(hade lite mer kilo då) men som inte sitter alltför dumt på mig. Skönt!

Nu ska jag ta och fixa lite käk...........och öva lite på sångerna indför konserten......laalalal laaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0