Valborg och 1 Maj

woine woine woine , är det söndag idag? Nä det är ju tisdag men det känns mer som en söndag. Kanske beror på att man jobbade hela helgen och var ledig på valborg och 1 Maj. Men det betyder att veckan blir kort=)

Det var lika härligt att träffa J igen, vi fjantar och fnittrar som vanligt och folk tror nog att vi fått i sig lite starkt, hehe. Med tanke på vad folk stank sprit i måndags! Mitt på blanka dagen hade de ölburken i handen. Man kände på sig att det skulle bli en orolig valborgsmässoafton men tack o lov slapp man få reda på det. Men tidiningarna/medierna triggar upp allt också.

Idag träffade jag M på förmiddagen , tog en fika och hon visade fotona ifrån thailand och lite annat inköp från landet(hon och sambon har varit 3 veckor i thailand). Men det var lika trevligt som alltid. Vi har känt varandra länge, nästan sedan barnsben och jag har en känsla av att vår kontakt aldrig kommer att rinna ut i sanden. Vi vet precis vart vi har varandra och även om vi är olika så håller vår vänskap vilket är kul=)
Längtar tills den 19 Maj, ska bli skitkul!:D


Isch, imorgon blir det en del måsten som ska göras. Lite krångel på ekonomiska planet och lite jobbggrejer. Men det ordnar jag imorgon!


Nu ska jag skriva ner.......de viktiga uppgifterna!


Kommentarer
Postat av: Blondis81

Hej gumman!
Det var en trevlig för och eftermiddag. Alltid kul att träffa dig. Ja det skall bliva trevligt den 19.
Lycka till på Sönda med sången, synd att jag inte kan komma och kolla när du framträder, men det kommer fler gånger. Ha det så bra tills vi hörs av...Kramar

2007-05-01 @ 20:05:10
Postat av: Fia

Hej vännen!Hoppas vi kan höras av imorn eller senare i veckan iallafall. Kramar!!!

2007-05-01 @ 21:59:43
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Marissa

Jag har nu avslutat min Lunar. Vilken frihet.:) kram

2007-05-01 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0