Idag är det min födelsedag!

Japp, så är det.

Har fått lite trevliga grattis-msm och kort. Hela släkten firade mig hemma igår, det var mycket trevligt. Blir ju väldigt högljutt med alla på en gång men det gick bra! Jag höll bara kaffekalas. Fick många fina presenter, som jag blev väldigt glad över. Jag kan säga så här...att jag har världens bästa familj och släkt som bryr sig om mig väldigt mycket. Känner mig verkligen älskad och uppskattad. De tyckte alla om min fina lägenhet också och jag är mycket nöjd med den själv och ännu mer nu när jag fått mina älskingskökstavlor och köksklocka, en modell utav en stationsklocka som hänger utifrån kryddskåpet. Klockan har två sidor och hänger i profil så man ser urtavlan, himla fräckt. Mitt kök är så mysigt nu och jag är supernöjd! Idag längtade jag för första gången till mitt hem:D
Efter nyår ska jag måla i mitt vardgsrum och så ska jag införskaffa en ny bäddsoffa som tar mindre plats. Och den jag har ska jag sälja. ...SNART!

Vad händer idag då? Jag är färdig med hemuppgiften,skönt! Ska nog sätta mig vid teven och koppla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0