Mitt val, min väg, mitt beslut

Tycker inte om att sitta vid datorn för länge eftersom jag får ont i ögonen och stel i nacken som leder till sprängande huvudväk vilket jag VILL undvika!

Jag gör som jag vill, jag umgås med människor som jag vill umgås med och sedan är det bra.Sålänge jag gör det med hjärtat.


Man han inte lyckats undgå att bli informerad om den senaste fruktansvärda nyheten i Finland. Mordmassaker på en skola i Finland där elever och lärare blev nerskutna av en elev som egentligen BEHÖVDE psykologisk vård, vad gjorde samhället åt denna killen, märkte inte föräldrarna något? Märkte inte lärarna? Spelade denna eleven så bra att ingen kunde förutse att något sådant som man enbart ser i filmer( med undantag för att sådant sker även i verkligheten IDAG). Vad ska samhället göra åt dessa umgdomar som mår dåligt (och det är många ungdomar som idag mår dåligt och det kvittar vart i världen det är)?

Så hemskt så hemskt......det handlar inte bara om våld denna gång. Denna gång handlar det om en människas psyke som var ostabilt.

*hjälplös*

Kommentarer
Postat av: Fia

Usch ja de där i Finland va verkligen hemskt:( Hoppas det går bra idag för dig, tänker på dig! Synd verkligen att vi ska bo en bit ifrån varandra, hoppas på att vi kan ses snart iaf!Kram

2007-11-13 @ 10:04:53
Postat av: Ija

Tack vännen!Det gick bra men jag har en stark känsla av att jag har en allergi. Ja det är verkligen synd, jo hoppas jag med!:) Kram

2007-11-14 @ 17:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0