nervös nervös......nåt mer?

Kan man vara så nervös att man blir sjuk av det?

Usch usch.....jag är NERVÖS....jätte-mycket. Har suttit framför teven hela dagen, sedan jag kom till mina föräldrar. Jag är så nervös att jag inte kan tänka klart. Har suttit och tittat på gamla videoinspelningar med minnen från grundskolan, klassen från grundskolan. Jag ska nämligen träffa några av dem imorgon....har inte sett dem(några har jag stött på vid vissa tillfällen) på tio år...Imorgon är det återträff för en klassfest och mer än halva klassen har anmält sig. Jag vet inte vad jag gett mig in på....jag e så rädd men samtidigt säger min intution till mig att jag lär ångra mig om jag inte går på denna festen. På söndag är det över.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Spännande, det går säkert bra. Hoppas du får trevligt!

2007-11-17 @ 17:57:07
Postat av: Anonym

Hej på dig! Så kul att du gillade min make up....gjorde vid mitt hår för en månad sen,,klippte lita upp det & färgade det som vanligen..Allt bra själv? Hur var klass träffen? Kram

2007-11-19 @ 18:45:56
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0