Hemma

Då var man hemma igen efter ytterligare en helg i malmö, verkar ha bosatt mig där på helgerna på sista tiden. Lite märkligt med tanke på att jag har ett nytt och fint hem. Och jag trivs i mitt nya hem förutom alla spindlar som också finns här suck. Börjar undra om Landskrona är en spindelstad:S  Men grejen är att jag på sista tiden känner mig ensam på kvällarna, här är så tyst och lugnt vilket jag tycker om men nackdelen med mitt liv i Landskrona är brist på socialt umgänge. Har bott här i över ett år och fortfarande inga nya bekantskaper, kanske ska söka på nätet? Samtidigt är jag nöjd med antalet vänner som jag har, jag är ingen person som måste ha 20 vänner omkring mig utan jag är nöjd med de jag har även om de inte bor i närheten men därför som jag kanske ska söka nya bekantskaper. När det gäller vänner.....så handlar sökandet om vänner samma sak som den rättr partnern, man letar inte efter vänner.....de bara dyker upp......samma gäller den rätte(för de som träffat den rätte).

Nestämdehet är jobbigt men ack så viktigt att gå igenom......jag föredrar en tillit till mig själv före jag blandar mig med en livspartner. Uhh....detta ämnet är tjatigt nu. Så vi sätter punkt för ikväll.

Ha en fortsatt skön söndag folk!

Kommentarer
Postat av: Nova

Vad sker i Malmöööööööö då?:) kram

2007-10-21 @ 19:13:23
URL: http://thingsonmymind.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej gumman!Så trist att det inte blev någon träff i helgen. Jag ringde ett antal gåner till dig på fredagen från jobbet men det var upptaget och ingen som svarade sen när ajg ringde igen,men men...Jag ringde hem till dina föräldrar. Får bliva bättre tur nästa gång. Vad gjorde du i helgen då? Hoppas att allt är bra med dig och så...Vi hörs av,,,adda mig på msn så vi kan ha kontakten där,,har ej din adress,,,,ha det gött..kram

2007-10-22 @ 19:42:00
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Fia

Hej vännen!Har lagt ner mitt bloggande nu, men stövlarna är köpt på skopunkten iallafall:)Hoppas du får en trevli helg så hörs vi och hoppas också vi kan synas snart:)Kram

2007-10-27 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0