Jäkla siffra!

Jag tog bussen in till helsingborg för att gå på undervisningen "sårvård" klockan åtta. Framme vid skolan fck jag en känsla av att något inte stod rätt till. Inte ett enda "kändisansikte" från klassen syntes till. Jag fick tag på en lärare som då berättade att lektionen sårvård är ....IMORGON. Jag var så säker på att det var idag eftersom jag skrivit upp dagens datum i min almanacka. Läraren insisterade att det är 11/10 som gäller! Jag kunde inte göra mer än att ta bussen hem igen. Undertiden som jag väntade på bussen hittade jag stencilen där alla datum för mötena stod, då ser jag....."sårvård den 11/10".......fanken också, jag har blandat ihop siffrorna IGEN!  Vi ska besöka röntgen denna månad också och det är redan på måndag så jag har blandat ihop......11,,,,,nummer 11.....11 står för månad novemver,,,,,10 står för oktober.......idag är det den 10/10.....imorgon är det den 11/10......Jäkla siffra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att du skall skaffa katt,,klart det blir när du är klar med renoveringen :) Jepp det glömmer jag aldrig häftmassa...hahahah..din far expert med det :) Så kul att du kommer ner till Malmö i helgen,,då kanske vi springer på varnadra på fredagen,,skall vara med Martina efter jobbet och göra staden osäker :) hahah---Det är inget som är inplanerat till helgen än,,men vi kan säkert träffas någon av dagarna,,,bara att höra av dig...VAd gör du i dag då? Inte så bra att du snurrar i hop sifrorna,,,hahaah...du börjar bliva gammal :) Jag handlar rosa bandet varje år för att stötta så mycekt man kan,,,ha en bra lill lördag så hörs vi av,,ja gkan slå dig en pling i kväll från jobb om du är hemma vid 19 tiden ? sköt om dig gumman...kramar om dig

2007-10-10 @ 11:45:37
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Jennie

vilken otur! Har också råkat ut för det nån gång... lika irriterande var gång det händer!

2007-10-10 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0