Ännu en skön dag!

Blev bjuden på en god middag av mina morföräldrar (skönt att spara de matpengarna). Vi åkte ut till vår stamisrestaurang, G följde också med. Menyn bestod av fläskpannkaka och rejält med lingonsylt(att man undrade om de tömt halva burken med lingon). Efteråt fortsatte mormor o morfar bilfärden mot malmö medan jag och G promenerade hemåt. Det var en skön promenad vid havet. Sedan tog vi fika hemma hos mig, kladdkaka och kaffe.

Nu har jag precis fått iväg en ansökan och snart ska jag fixa det sista till soc inför tisdagen (aj min mage):S Sedan får jag sätta igång och laga till nåt av den stora köttfärsen som ligger i kylen. Jag vet bara inte vad jag ska göra av köttfärsen:S Aja, det löser sig säkert, har ju en massa grönsaker i kylen som jag säkert kan göra nåt tillsammans med färsen.

Har tagit lite bilder och FASEN att jag inte kan använda min dator till att föra över bilder från mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0