Arbetslös men ändå full sysselsatt

Idag har det rullat på hela dagen.
Dagen började med en gos frukost bestående av råggröt och ett ägg och sedan bar det iväg på en joggingrunda i ungefär 30 minuter med följd av lite styrketräning. Det kändes gott! Sedan påbörjade jag maten och när maten var färdiglagad , tog jag en snabbdusch och därefter åt jag. Efter måltiden cyklade jag iväg till "samtalet" och satt där i 45 minuter, sedan trampade jag hem igen för att sätta igång med tvätten och ringde ett samtal till csn.Jag höll på att köra lite maskiner fram till fyra därefter lät jag det sista torka. Medan det torkade trampade jag iväg till city gross för att handla hem lite smått och gott. Sedan trampade jag hem och packade upp alla varor och ställde in dem där de ska vara och återgick sedan till tvätten. Sedan var det dags att börja med middagen som bestod av lite lättlagat, orkar inte stå vid spisen idag, så det blev kokt lax och en stor riven morot, samt lite sås på cremefraich och krydda. För att jag skulle få i mig lite fibrer blev det en smörgås med ostpålägg.

Nu sitter jag här, färdig med tvätten och färdig med maten.Nu ska det bara chillas framför teven och lite gottgott att tugga på:P



Katterna blev kastrerade igår vilket gick bra! Jag fick höra att jag hade väldigt fina katter, sådant gör en glad!
Imorgon ska jag fika med en intressant människa!
På söndag ska jag jobba hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God efter middag snäckan! Hur gick det i lördags? Lita nyfiken :) Hoppas att du också har haft en solig och varm tisdag...stor kram på dig...

2008-04-15 @ 15:03:19
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: F

Hej vännen!Tack för din kommentar ang jobbet, jo du har rätt i att det bara är jag som kan bestämma. Men alltd kul me lite synpunkte ändå. Mailade hur som helst mitt intresse nu så får vi se, är ju inte ens säkert jag får de så. Hoppas du har det bra!Kramar

2008-04-16 @ 13:38:59
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0