Ben&Jerry's -sugen!

Efter allt bloggläsande om ben o jerry's glasssmaker gjorde mig så sugen att jag kikade in på hemsidan och blev nyfiken på denna smak. Förra veckan köpte jag 2 st häägendasz i smakerna strawberry cheesecake och macadamian caramel nut (den sista var inte alls någon höjdare, är inte så förtjust i karameller). Det var rabatt på häägendazs så jag passade på att köpa två. Men ångrar mig för den ena. Funderar nu istället på att köpa denna Bohemian raspberry på fredag, istället för godis!

Ikväll är det "so you think you can dance" klockan 20.00 !



125502-101

Kommentarer
Postat av: F

den ser ju god ut, jag vill testa alla deras smaker:) Synd att den är lite dyrare bara...min intervju gick iallafall bra idag:) Ta hand om dig!Kramis

2008-04-09 @ 11:25:27
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0