Frukt, träning och uppdatering

FRUKT &GRÖNT



125502-102

Lördagen fikade jag med en trevlig människa

Söndag, jobbade jag hela dagen, delad tur och det var tufft MED vårdtagarna. Att jobba på en sådan avdelning kan ge risk för att man blir galen OM man inte har har talangen i sig att kunna hantera.

Måndag: sjukgymnast och fick en del tips att öva på vilket jag inte gjort sedan jag var där i måndags kom jag på nu:S Därför ska jag göra det nu, snart.

Sedan har det inte hänt så mycket, förutom att jag skött min träning som börjar ge resultat vilket känns befriande på nåt sätt. Känns underbart att känns sig stark och pigg! För det gör man utav träning!

Nu har jag precis fått i mig lite mineraler i form av frukt så jag kan bli lite piggare.Känner mig trött men det har sin orsak. Även om jag känner mig trött så känns det skönt att jag tränar regelbundet. För träningen motverkar den "negativa" tröttheten.


Ikväll fortsätter ishockeyn så det blir ingen Greys anatomy denna onsdag heller men det finns annat som sänds samma tid.

Ser framemot imorgon, ska bli så roligt!:D


Nu ska jag lägga mig på sängen och vila lite med kisarna....

see ya!

Kommentarer
Postat av: Nova

I love hockey!

2008-05-06 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0