Glad för någons skull!

Jag har det ganska tufft just nu med ekonomin men det hindrar inte mig att bli så himla glad för en familjemedlems skull att det skulle kunna gälla mig, för visst gäller det mig med, jag vill ju att alla jag älskar och bryr mig om ska må bra!  Men jag är så glad att min bror ÄNTLIGEN fått ett jobb! Ringde mig idag och berättade, han lät så glad och stolt och det ska han vara! Min bror kan komma hur långt som helst, för han har allt som krävs för det! Jag är stolt över min bror! När han verkligen vill nåt så kan inget stoppa honom! Andra som känner honom uppfattar honom som bekväm och visst kan han vara det men när han väl ger sig tusan på att klara nåt så gör han det!
Min bror är en naturbegåvning och nu är det hans tid att visa arbetsmarknaden vad han går för!



Har ingen lust att kasta skit på myndigheterna även om jag känner för det men det är bättre att rikta energin på att kämpa för sin lycka istället!


Ikväll är det myskväll framför TV

Frusna män söker kärlek( innehåller ett ögongodis)
Grey's anatomy (ÄNTLIGEN)
Sverige pussas och kramas ( BARA om Johan Glans är med)


*stolt syrra*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman för msm jag fick av dig så gulligt av dig...Jag tar inte min blogg på mera allvar för i natt gick gränsen,,,fick 16 jävla meddelande om allt negativt om en och det var inte snälla kommentarer...Sånt nöje ska den personen inte ha..bättre att ta bort bildern och allt som stodd där...Ha en skön dag..kram kram

2008-04-24 @ 09:43:54
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: F

Tack vännen!Får se hur de blir me intervjun bara, har ju det här med trainee som du vet. Men min handläggare är snurrig så vet inte så mycket mer än...Ta hand om dig så hörs vi!Kram

2008-04-24 @ 19:05:18
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0