maybe

Det kanske löser sig med min ekonomiska kris vilket jag HOPPAS!


En hel vecka utan träning har passerat och jag som skrev för ett tag sedan att det aldrig skulle gå en hel vecka utan träning, där brast det löftet. Man ska aldrig sätta upp för höga mål om man är osäker på att klara dem.
Jag går ju hos en sjukgymnast varje måndag och lär mig hantera stress med lite övningar och det går bra. Varje övning skall göras VARJE dag!
Med denna ekonomiska krisen är det svårt att fokusera sig på andra saker som träning oh hälsa när man lever i en ekonomisk ovisshet, du vet aldrig om du har pengar till att kunna betala dina räkningar:S
Men eftersom det KANSKE finns hopp kvar så ska jag försöka träna i veckan men det behöver inte vara VARJE dag, det räcker med högst 3 ggr...2 styrke/kondition och 1 kondition, beroende på OM jag KAN eller ORKAR.

Idag hade jag många andra saker att ta itu med, sjukgymnast, en massa telefonsamtal, pappersarbete, möte på AMS mer pappersarbete osv.....handlat, lämnat in timlistan på vikariebanken, fick postat ett brev också vilket hänger på mina förhoppningar *HOPPAS*

Men imorgon blir det träning........ sedan blir det nåt telefonsamtal till......och sedan utvisar det sig vad mer som händer imorgon........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0