Motion och soljus

Var så himla trött när jag steg upp imorse och tanken på att träna idag kändes jobbig.Efter tre dagar utan träning trodde jag att det skulle kännas tungt och extra jobbigt att jogga. Men det blev istället tvärtom, det var hur skönt som helst att få upp pulsen igen och känna hur styrkan i benen jobbar. Dessutom sken solen så härligt och jag kände "lycka" i mig, motionen och soljuset gjorde mig så glad att jag hälsade på varje människa jag mötte på:D
Träningen går tydligen lättare om man vilar från träning någon dag men just nu ska jag träna varje dag för att komma igång och bli vältränad. Först när jag sedan är nöjd med min vältränade kropp drar jag ner på träningen till 3 ggr i veckan minst...eller ...det blir isåfall måndag ,onsdag, fredag och söndag som jag tränar. Så håller jag regelbunden träning för då mår kroppen som bäst.





Jäkla grannar! Som jag nämner i tidigare inlägg kastar grannen ner fimpar på min balkong, ja det måste vara så för dessa fimpar dök upp efter att grannen ovanför mig flyttat in. Igår ringde jag på hos den nya grannen och frågar om de röker och hon svarar -"absolut inte". Samtidigt ser jag från hallen där jag står en ask med en massa fimpar i stående på ett bord på balkongen och hon märker att jag avslöjat henne. Så hon svarar direkt efter" -Jag röker nån gång men jag kastar aldrig ner fimpar". Jag frågar om det kunde vara deras gäster?"Nope", hon var säker. "Okej" -sa jag och gick därifrån. Jag tror inte att fimparna har fått ben och hoppat från deras ask ner till min balkong.....hrm.....med tanke på att hon ljög från början. Märklig människa.Sanningen kommer fram förr eller senare ändå. Fortsätter det så går jag vidare till fastighetsägaren. Jag ska banne mig inte ha några ****** fimpar på min altanbalkong! Dessutom ska jag snart fixa iordning och göra vårfint med utemöbler och lite blomster:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0