Suck!

Jag blir så jäkla trött på denna **=+?6%%5 dator! Det var meningen att det ska synas två bilder på mig och mina vänner i blogginlägget nedanför. Men eftersom denna dator inte är som den ska så kan jag inte lägga till vissa bilder. Så är det!



Det blev ingen träning imorse men jag fick motion ändå. Cyklade iväg till ÖB för att handla lite grejer och det är en bra bit till ÖB från mitt hem, dessutom cyklade jag i motvind. Ö&B som det kanske istället heter har nästan allting och det är så otroligt billigt. Jag har ett tag varit ute efter en bodybutter och fann den idag på Ö&B .Där fanns i flera olika smaker och jag valde tillslut smaken "brazil nut". Den doftar underbart, den doftar solkräm och det älskar jag! En annan smak som jag också ville ha (men kunde inte köpa alla) var "olive", den var riktigt god men får bli till en annan gång. Sedan handlade jag lite blockljus i svart. Var meningen att jag skulle köpa ett par långa ljus i svarta men den färgen finns tydligen inte nånstans FÖRUTOM ett ställe i malmö och det är en bra bit för ett par ljus. Men har för mig att jag har sett att systrene Grene i malmö har svarta långa ljus, så får väl kolla där nästa gång jag är i malmö. Förutom bodybuttern och blockljusen handlade jag en svart pärm(måste sortera bland räkningar så allt får plats), kattleksak,lite tvål och en fin tvålrefill och ja en massa annat plock som jag också behövde. På vägen hem stannade jag till och kopierade en del papper till soc så nu har jag fått det gjort. Aftonbladet med Sofis mode följde också med i inköpen.
Sedan har jag sjungit en hel del och busat med katterna, fick ett samtal om jobb den 9 maj på min favo-ställe!:D Har en tid där imorgon och efteråt drar jag till soc (usch).

Usch, har käkat kladdkaka hela helgen så nu kommer det att dröja väldigt läääänge innan jag käkar det igen. Kommer iallafall inte baka det på ett tag.

Tog en vårpromenad i eftermiddags också, det ingår i min hälsa. Jag ska ta en meditativ promenad VARJE dag säger min sjukgymnast. Även om jag tränar samma dag så får det bli så. Jag har inget för mig ändå....


Nu blir det mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0