Utmanad!

Jag har blivit utmanad av F att beskriva mig själv i alfabetisk ordning. Okey, here we go:


Ambitiös
Blyg (i vissa situationer, bland folk med stora personligheter)
Chokladälskare!
Dansa  (jag älskar att dansa)
Ensam
Familjekär
Gosig
Humor
Ija
Jäsig i magen av vissa produkter
Klok
Lustig
Mysig
Nyttig
Omtänksam
Pratig
Que tal?
Rar
Smart
Tyst i stora grupper
Underlig
Vacker
X-tra allt
Yrhöna
Zigenerska såg min mamma ut som när hon var i tonåren.
Ål är gott
Äter det mesta (som är ätbart)
Öl är inte gott!


Kommentarer
Postat av: F

Kul att läsa vad du skrev:) Jag tyckte fossil fue var jätte god!Funderar på att kanske prova cookie dough eller phish food...finns ju så många man vill testa:)den boehmian raspberry lät ju heller inte dum:)Kramis

2008-04-10 @ 18:02:26
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: F

Glömde svara på din andra kommentar: Ja hehe, lite festligt! Ja vi får se vad som händer, hoppas de kan fixa fram ett jobb till mig!Kram

2008-04-10 @ 18:05:47
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0