desperate?Me not!

Jag ska på dejt idag eller dejt å dejt , jag ser det inte som en dejt utan bara en möjlighet att kanske skapa nya kontakter där jag bor nu.
Jag ska också jobba ikväll från halv fem till nio. Hur fasen lägger de upp scheman egentligen? De som jobbar i vården i denna kommun slutar alltid senast klockan 21.00.....och det är den sista tiden för sedan kommer nattpersonalen in och då ska de som slutar 21.00 lämna rapport...öh hur funkar det på ett helt nytt ställe? Jag som vikarie och aldrig varit på detta ställe som jag ska jobba på idag slutar 21.00.....vilket betyder att jag ska lämna rapport  och det verkar inte oroa bokarna ett dugg att det är en ovan person som ska ta hand om det sista.......märkligt...De verkar med andra ord väldigt desperata efter folk.......men samtidigt är det svårt att få en fast tjänst.........it makes no sense at all!

Kommentarer
Postat av: Jennie

dejt? vad spännande! hoppas det blir trevligt

2008-08-13 @ 17:31:54
Postat av: bio

Den som tjänar ihop mest poäng under dagen vinner en biobiljett och i sluttävlingen vinner den som tjänar ihop allra mest poäng en mobil, Tävlingen pågår i 50 dagar, dag 48 nu... Bli medlem innan det är försent och alla hinner få poäng före dig!



Lycka till.

2008-08-16 @ 08:55:50
URL: http://www.biobiljett.nu/wr2y76pxyo
Postat av: Anonym

Hej gumman.Det var skoj att träffa dig några timmar i går..får bli snart igen,,men då får jag bjuda på mina hemma bakade muffins med massa gott i :) HA en skön lördag.kram kram

2008-08-16 @ 12:22:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0