Filmtittande

Har precis kollat på "Bring it on" All or nothing" cheerleadingsfilm, coola dansrörelser och som alltid när jag ser på dansfilmer blir jag alltid lika danssugen.

Igårkväll tänkte jag se på filmen Pearl Harbour men pga den jäkla reklamen som förlängde filmen med sin dubbla tid orkade jag inte sitta kvar med huvudvärk och yrsel, trots att Josh Hartnett är så himla het i filmen.....*suck* Jag får väl ta och köpa den på dvd så jag får en chans att se hela filmen.

Jag var ledig idag men tiden går så fort att man inte hinner njuta av ledigheten,känns som jag behöver mer ledighet....men men så är livet. Man måste jobba för att kunna försörja sig. Och jag har inget annat val om jag inte vill råka ut för en ekonomisk kris.

Dagens träning: joggingtur och lite styrka för magen.

Dagens musik: reegae och latin

Dagens sysslor: städat och handlat


Jag hade tänkt promenera bort till affären för att köpa mig ett choklad men jag trr jag avstår, nu får det räcka med godsaker för denna helg.












Kommentarer
Postat av: Karin

mm men irriterande att få på sig:(

2008-09-01 @ 10:41:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Joanna

Lever harkrankar verkligen bara ett dyng? Isf blir jag lycklig!

2008-09-01 @ 11:51:51
URL: http://joannaschroeder.blogg.se/
Postat av: Mindy

HA en skön söndag kväll.kram

2008-12-28 @ 19:13:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0