Kör godis och sjukkänsla

Nu jäklar är jobben i full rullning, nu trillar där in en massa jobb från höger och vänster men det känns bara bra för då finns chansen att klara sig eknomiskt.

Har jobbat på samma ställe i tre dagar nu, verkar bli poppis där :) Imorgon ska jag iväg på ett annat ställe (har varit där innan) och på söndag ska jag utanför stan och sitta vak i sex timmar, snacka om drygt! (Hoppas jag slipper av EN anledning). Nästa vecka vecka har jag en massa jobbdagar uppbokade på det stället som jag varit på dessa tre dagar.

Kören körde igång igår och det var härligt att träffa dem igen, en del hade saknat mig och vår nya kördirigent verkar super! Jag ser framemot en ny spännande termin med Divertimento och denna gång kommer jag delta i årets stora avslutningshow som visas efter jul och nyår:)

Jag jobbade i förmiddags, bara fyra timmar, från sju till tolv och direkt efter tog jag en joggingtur med tanke på att jag inte kunnat träna på två dagar så passade jag på när jag ändå slutade så tidigt. Men nu är frågan om det verkligen var så bra att träna. Efter träningen får jag helt plötsligt ont i halsen, som en klump som irriterades. Och jag som hade tänkt cykla iväg och handla mig en stor godispåse för jag har varit sugen på det i flera dagar men nu är jag inte så himla sugen längre.Får se hur jag gör......ska ju som sagt jobba helgen så hoppas jag håller mig frisk i varje fall!

Kommentarer
Postat av: Jennie

vad kul att det rullar på med jobb! Pengar (och erfarenheter!) behöver man ju alltid

2008-08-22 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0