Min kropp säger: VILA!

Tänka sig, jag har legat i min säng och vilat ett par timmar och är fortfarande slö. Hur kan man bli så trött efter att man jobbat 100% i bara 3 veckor fast dess för innan jobbade jag en hel del också. Har dock inte slappnat av riktigt. Och har aldrig en ledig semester sedan man gav sig in i arbetslivet. Har jobbat varje sommar i rad sedan 2006.....nej jag har alltid haft nåt at göra om jag ska minnas ännu längre tillbaka....bara för att få pengar.......Sedan har jag varit ledig på hösten men har ändå aldrig kunnat slappna av som en semester på sommaren för det har alltid varit oro för ekonomi.När jag gick i gymnasiet sommarjobbade jag också.Men det är ändå från 2006 som räknas som "icke-ledig-sommar".Jag får väl fortsätta å kämpa på och ta vara på vilan som jag får.
Hu, är så trött,känns som jag behöver sova en hel vecka innan jag ska återgå till jobbet igen.....Jag har lärt mig att känna igen min kropps signaler när det har blivit för mycket........Så här säger den nu: VILA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snäckan. Aldrig kul att känna sig trött efter jobbet..men så är livet.Kan hoppas att du får en fast tjänst snart så du kan leva som normala människor med semester...Hörs av..kankse på msn i dag=) kram kram

2008-08-10 @ 16:08:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0