uppdatering av helgen


 
Jag har haft en bra vecka, ledig måndag tisdag men jobbade onsdag och torsdag. Fredag kom min kära far och hämtade mig och kissemissarna för att sedan åka till malmö och fira mamma, träffa släkt och vänner och strosa på festivalen.

Jag träffade min vän M i fredags och vi strosade runt på festivalen, snackade en hel del som vanligt, tog e fika och tittade på människor som klär sig "fult". Det ar en skön fredag på festivalen, det var ganska glest med människor men det var bara bra. Efter festivalbesöket åkte jag hem till föräldrarna och firade mammas födelsedag med en liten kräftskiva för bara familjen vilket var mysigt. Mamma blev glad för sina presenterna också:)

På lördag tog jag bussen in till stan för att möta upp min andra vän J och strosa omkring på festivalen, denna gång var det dock mer folk men som tur är jag med ett sällskap som ofta har samma vilja som mig så vi promenerade på festivalen tills vi blev trötta. Vi käkade lunch på stan, snackade en massa.....och tog en titt bland klädesbutikerna, på GT hittade jag två par "bra" leggings i "rätt" material men det blev inget köp pga av för lite pengar på kortet, så retfullt! Att jag aldrig lär mig att se till att ha tillräckligt i plånkan innan jag går hemifrån. Men nästa dag åkte jag till en GT med PENGAR i plånkan och köpte ett par leggings i senapsgul(höstens nya färg) och en cremevit. Så nu är jag nöjd. På kvällen kom släkten på besök för att fira min mamma.

Det var en trevlig helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0