ABBA-karaokee!


Mamma ringde och bad mig att kolla på mamma mia-filmen ifall det är några fel på bandet eftersom det var fel på mina morföräldrars mamma mia-band. Så det satte jag igång med i eftermiddag. Man blir så glad av filmen, så efter filmen blev jag sugen på att sjunga abba-låtar....som när jag såg filmen första gången:)  , Jag satte på en skiva med karaokeelåtar och sjöng lite till det. Det var meningen att jag skulle handla idag men det hann bli mörkt och jag vill undvika cykla i mörker då jag inte har cykellampa och har ingen lust att böta! 



" Världen skulle bli tråkig utan människor som du"  Det sa min vän T till mig idag, tack så hjärtligt! Det var precis vad jag behövde höra!:)


Jag hoppade ju träningen idag men imorgon ska jag hinna med en joggingtur och lite stryketräning. Träning utomhus är det bästa!:D Och imorgon ska jag jobba fyra timmar på eftermiddag/kvällen och likadant onsdag fredag, lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0