Biobesök och Besvikelse

Har precis varit på ett biobesök och sett en trevlig film "vi hade iallafall tur med vädret.....igen."Filmen var helt okej, har lite ont i axlarna och nacken så ska inte skriva så mycket. Men kände bara för att skriva av mig....

Imorgon är det nyårsafton och sedan är det nytt år. Jag vet inte hur jag ska sammanfatta detta året men det har gått upp och ner. Jag har blivit erfarenheter rikare i lite allt möjligt. Lärt känna mig själv ännu mer. Tillbringat  detta året mycket på egen hand........sommaren har jag jobbat nästan helatiden.....Ja,detta året kan sammanfattas med ett ord....."JOBB".

Jag känner mig lite irriterad just nu och vill mest bara vara för mig själv men det går inte då jag är hos mina föräldrar. Och imorgon blir det en annorlunda nyårsafton för den kommer jag fira med föräldrarna och deras goda vänner. Det var tänkt att jag skulle fira den tillsammans med min "goda?" väninna som vi alltid gjort de senaste åren men som på senaste tiden när vi ska hitta på nåt "råkar" hon alltid på nåt vis bli sjuk. Det slår aldrig fel. Det värsta var att hon glömde min födelsedag detta år också........Det finns ingen ursäkt för att glömma bort sina vänners födesledag även om man glömmer bort sin egen också:S


Jag kan inte sluta tänka på honom......även om det dyker upp nya möten helatiden så är det han som är i mina tankar. Varför kan han inte bara höra av sig......Var det lönt att höra av sig på julafton om han ändå inte hör av sig så ofta? Han kommer ju aldrig utveckla känslor för mig när det inte finns nån chans att lära känna mig.
Jag vet inte varför han har fastnat på mina tankar, men han är så olik mitt x och det är det bästa. Ta inte illa upp T men du vet nog vad jag menar:) 
Fast nu har jag fått kontakt med en annan trevlig som otroligt nog råkar känna till mitt dolda handikapp och det hjälper till å förstå mig som person också.



Men Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0